Sider

torsdag 20. august 2009

NYHET!!!!!!!

H E I !

Jeg heter Karin,jeg har nettopp laget meg en blogg. Den er helt fersk. Jeg syns det virker veldig morsomt å ha en blogg hvor man kan vise bilder å dele ideer å tanker man har med andre. Jeg er veldig nysgjerrig å har i flere år kikket på andres blogger.

Jeg er mektig imponert over hvor mange utrolig flinke kvinnfolk det fins her i landet. De er SUPERWOMAN altså. Jeg mister helt pusten over mange av dem,de syr å strikker,baker å steker,styrer med inneliv å uteliv,hus å heim,kaill å unger,mat å drikke,de lager gaver å kort... Min blogg blir litt annerledes.Jeg kan ikke sy,å de gavene jeg lager blir oftest ikke fine nok til å gi bort,jeg kan verken sy eller strikke. Men jeg får masse inspirasjon av disse superkvinnene rundt meg. Kanskje er det håp for meg også....

Håper noen liker det jeg skriver,å bildene mine... Jeg syns fine bilder å artige tekster er viktig i en blogg. Men hvordan skal man greie å skille seg ut.Det er så utrolig masse fine blogger der ute. Men en må prøve... Så no hopper jeg i det.......................

1 kommentar:

  1. Nå har jeg lest gjennom HELE bloggen din, faktisk :) Tidligere har jeg bare fått med meg tiden med Alfred. Så mye artig du har blogget om. Jeg syns selv det blir bare Lukas og Lukas for tiden, tidligere var det bare hytta, hytta, hytta... Men sånn i sum blir det kanskje litt av hvert. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke startet tidligere, jeg kunne fått med noen spennende reiser og sånn.

    Men det jeg ville si var vel "stå på", ikke alle blogger trenger å være like, og din er kjempefin :) Og nå har du en kommentar på ditt første innlegg også :)

    SvarSlett