Sider

tirsdag 22. desember 2009

Travle tider...


Det er travle tider i heimen her ihvertfall... en rekker ikke stå opp før man må på jobb,å en rekker ikke legge seg før en må opp igjen å gå på jobb... Er sliten nå å trenger juleferie.. Den kommer klokka 16 imorra. Vi har lagd et pepperkakehus. Vi har tilogme lys inni huset..Det er ganske fint det da. Jeg jobber i butikk å vi har de seneste dagene hatt nisser til halv pris. Jeg er blitt litt glad i nisser,å min samling har nå økt med 4 stykker.Den ene heter Vidar å de andre har ikke noe navn... enda. Skal ta bildet av de å legge ut. Jeg kjøper ikke hvilke nisser som helst,jeg må studere å finne de som har en god personlighet.Å,VIKTIG, de skal se snille ut. 



Pakkene er i hus alle sammen... tror jeg da... hva mannen har gjort å ikke gjort styrer jeg ikke over,men alle mine er i hus å alle er levert til rette vedkommende.Jeg er fornøyd med årets gaver.Det er mye viktigere for meg enn hva jeg selv får,føler jeg har alt jeg trenger.Men det er koslig å få å da. Dette er min røde,nydelige amaryllis. Et ubeskrivelig vakker lite kunstverk... Det kom 4 blomster... Helt utrolig nydelig. Nå har jeg også hvite,som jeg gleder meg til kommer ut i blomst.



Nå har jeg julepynta gangen min også,den er ikke så stor da. Men en nisse er det plass til.Han står der å vokter inngangen.Jeg syns en gang er veldig viktig.Mange har det fryktelig rotete der,det gir liksom et inntrykk av de som bor der å er det første folk ser. Jeg liker å ha det ryddig i min gang. Å det er det ihvertfall nå. Hele huset er egentlig ganske ryddig. Imorgen blir juletreet pyntet å alle gavene blir lagt under treet.Gleder meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar