Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Test!

Nå har jeg fått hjelp av min snille å flinke samboer med bloggen min.Han blogger ikke selv men jeg forklarer hva som er problemet å han trykker litt her å trykker litt der og så er ting bedre å annerledes.Men jeg må prøve meg litt fram her nå for å se om det er helt iorden.
Her er et bilde av Alfred som ble tatt for noen dager siden.

Her kommer litt høstbilder fra turen vår...





Alfred er skikkelig fin.Han spiser nå som en hund...hi,hi Han har nemlig hatt dårlig matlyst lenge.Men nå er den på topp å han er ganske klengete (på en positiv måte) og kosete.Han vil helst sove ved siden av oss eller ligge ved føttene våre.Han kan ligge i dyp søvn og så fort jeg går en plass så kommer han luntende etter å legger seg der hvor jeg er.Veldig koslig.
Kan nok tenke meg at noen mener at bloggen min skulle hett Alfreds blogghjørne,hi,hi men han er så morro å ta bilde av å vise fram.Men jeg skal vise andre bilder også.Kan nå se på bloggen min at alle bildene kommer fram som de skal å håper at dette er slik når andre går nn på min blogg også.Jeg må vel dobbeltsjekke på en anna pc.

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder Karin:) Så flink du er:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ja! No er alt ok! Snille samboaren har fixa ting for deg! :) Hels Alfred frå meg ;)

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Å så superflott! Det var jammen en flink & snill sambo ja :) Og så flotte bilder av Alfred (jeg holdt på å skrive Lukas, de er jo så like!). Jeg kjenner godt igjen både det med matlyst og klenging ja. Men Lukas har i alle fall funnet igjen buret sitt om natta nå, litt enklere det.

    Vi snakkes! Ha en fortsatt fin høstuke.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar. Jeg tror imidlertid ikke du ble registrert som følger, for jeg fant deg ikke igjen via den listen. Går ofte inn via der for å kommentere tilbake, så jeg ikke selv skaper falsk besøksstatestikk på bloggen min. ;)

    Skulle gjerne hatt en smart og pc- kyndig mann selv, for det har vært mye tull i blogglandia i det siste. Ikke alt det går å gjøre noe med, men de flinke finner jo ofte en vei rundt problemene.

    Håper du har en flott høstkveld! Klem

    SvarSlett