Sider

torsdag 23. desember 2010

GOD JUL TIL ALLE

Jeg vil ønske alle en riktig god jul.
Her er juletreet vårt i år.Det er fint å er pyntet i hvitt å rødt.Jeg fins ikke glad i fargen rød men i jula MÅ det være masse rødt.

Skyndta meg å knipse et bilde av Alfred foran treet.

Ett til.. Er han ikke flink da,sett deg foran treet å se i kameraet, sa jeg til bikkja,å han gjorde det.Good dog!!!

Her er stua vår med treet... 2 nisser står foran å passer på at alt går riktig for seg i stua,å at ingen plager treet for mye for det drysser endel.





Vakre bilder jeg tok en morgen for noen dager siden.Kaldt men vakkert....

Julen er tid for å glede hverandre,la godhet og glede i tankene vandre.
Den fineste gave,fra hjertet - et smil.
Det viser du bryr deg,mer skal ikke til.

Med dette vil Alfred og jeg ønske alle som titter innom oss en gledelig jul,ta vare på hverandre å sende varme tanker til de som ikke har det så godt.

1 kommentar:

  1. For et flott juletre og nydelige bilder! Ønsker deg en GOD JUL!

    SvarSlett