Sider

torsdag 20. august 2009

HØST



Idag er det torsdag.Solen skinner. Å det kan den gjerne gjøre for det har den ikke gjort så mye av her i trøndelag i august. Blomstene på utsiden begynner å henge,noen er kastet å noen får henge med litt til. Det blir så trist når alt fjernes,så nakent liksom. Jeg er veldig glad i solsikker,de gule er de fineste. Og de som ikke blir så altfor høye.

Jeg har de i krukker å nå henger de med hodet å er ferdigblomstra... Syns det er veldig trist jeg. Men det er høst,det skal være sikkert å visst,vepsene surrer utenfor her å er hissige,luften virker skarpere å det kan være bitende kaldt både om natta å om morgen. Men høsten kan være fin den.Nydelige farger på trær å blader. Deilig luft å man kan finne fram tykkere klær å jakker. Men enn så lenge titter jeg på mine solsikker


2 kommentarer:

  1. Hei hei
    Tusen takk for en skikkelig hyggelig kommentar på bloggen. Det er så kjekt når nye bloggere ( som ikke jeg har sett) finner veien inn til meg. Å jeg kan bli "kjent" med nye mennesker som både inspirerer og gleder.
    Håper du fortsetter å komme innom for til deg skal jeg iallfall komme innom. Legger deg til i link listen min jeg. Ha en super kveld:)

    SvarSlett
  2. Hei Karin og velkommen til ”bloggverden” :o)
    Det er ikke så lenge siden jeg heller startet, skummelt var og er det – MEN så moro!!!
    Jeg kan heller ikke strikke eller sy, og noen baker er jeg heller ikke, men blir så inspirert av alle de andre her ute!!!
    Har faktisk bakt opptil flere kaker denne sommeren og det var faktisk gøy :o) kanskje jeg begynner å strikke også… hehe… nei tror ikke det. Det er ikke så lett å skille seg ut når det er så mange kreative sjeler her ute. Jeg liker å ta bilder, ikke noen ekspert, men syns det er gøy – så vi får se fremover hvordan jeg greier meg her i bloggverden. Men inspirert blir jeg i alle fall……

    Blir spennende å følge med på bloggen din fremover.
    Klem fra Mette

    SvarSlett