Sider

torsdag 3. september 2009

Brukt 10 dager på dette...




Nå har jeg brukt ca 10 dager på å lage et nytt innlegg på denne bloggen,syns det er vanskelig å får det ikke helt til. En må prøve å feile.... Bildene kommer ikke i den størrelsen jeg vil,eller de kommer ikke i den rekkefølgen jeg vil eller noe annet blir helt feil. Da blir det heller til at jeg bruker tiden på å se på andre sine blogger å forstår ikke hvordan de får det til... Har de en egen greie som jeg ikke har liksom.

Jeg er en blogg-amatør de luxe.Det er vel stadfestet.Har prøvd lenge å få til en klokke på bloggen min,men hvor lang tid jeg brukte på det skal jeg ikke si.Til slutt ga jeg opp.

Jeg skulle skrive noe om at det er høst,å bla bla bla,at sommerblomstene dør,men at man kan se på bildene fra i sommer å vite at det kommer en sommer igjen... Å så skulle det komme masse fine bilder,som viser nydelige blomster å masse fine ting som er laget av samboeren min. Men sånn ble det ikke...

Men jeg kan jo prøve å skrive litt om fiskedammen vår.Den ble laget i fjor sommer,av min flinke samboer.Han snekret en fiskedam hvor 2 store orange gullfisker "koser" seg. Vet ikke om de gjør det bestandig da. De er ute i allslags vær. Prøver å vise noen bilder av denne fiskedammen som en nabo har hermet etter oss.Men det er greit,jeg har hermet etter mange jeg også i mitt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar