Sider

onsdag 9. desember 2009



Gleder meg veldig til jul...Jeg elsker jula å alt som hører til.Men det er også en tid for ettertanke... Sette pris på det man har å at man ikke er alene å har familie å venner rundt seg.Prøve gjøre noe for de som ikke har det så bra. Jeg vet av mange som har det vondt av forskjellige grunner... Det er mange som opplever fryktelige å tragiske hendelser i livet sitt.Det gjør meg ettertenksom å glad for alt jeg har. Setter mer pris på at jeg er frisk å prøver å gjøre det jeg kan for å gjøre verden til et bedre sted. Jeg merker at jeg kanskje ikke gleder meg så mye alikevel når jeg tenker på alle de som har mistet noen i løpet av året som har gått å de som har en eller annen sorg i hjertet sitt.. Ville bare si at jeg tenker på dere å at om tiden ikke leger alle sår så vil det meste,med tiden til hjelp,bli litt bedre. Ønsker alle en god førjulstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar