Sider

tirsdag 26. januar 2010

Ja aaaauuuuu ja...

Ja jeg hadde sånn innmari hodepine tidligere idag å prøvde å lage et innlegg å satt å trykte uten å være helt med å plutselig var det publisert... bare overskrifta. Ja,ja,migrenen har gitt seg litt nå da. Jeg fikk med meg en innmari spennende håndballkamp hvor Norge spilte råbra mot Danmark å leder hele kampen men taper da Danmark i siste sekund får straffe å på overtid scorer de.Noe så vanvittig urettferdig! Ja,ja,tenkte vise noen bilder av huset mitt nå. Ikke så spennende men.. her kommer de likevel.




Her er settekassa mi,den har jeg hatt i mange år å den er fylt med masse rart... Jeg er veldig glad i den. En gammel kaffekvern som jeg har arvet etter mormor står på kjøkkenet mitt. Har lyst på flere slike, men kjøkkenet er ikke så stort å det er ikke plass til mer enn det som er der fra før.  
                                                

     Vi har et ganske stort akvariet,som min samboer styrer med. Han kan bli lei av det til tider,men det er et fint møbel. Mange som beundrer det når de er hos oss. Det er egentlig ikke så mye arbeid med det men det er visst et tiltak å begynne å det blir jo sååå fint når det er skiftet vann. 



Her er noen av fiskene som er der,de er ganske fine. Noen av de svømme bare helt øverst mens andre lever på bunnen. Det var alt for idag. Kjenner hodepinen enda. Det er liksom vondt i nakken også nå.Å jeg er varm å det er skikkelig synd i meg,jeg får heller ikke min daglige dose pepsi max for det prøver vi å kutte ut på hverdager nå,det går dårlig det også. Jeg blir nesten gal... Nå skal jeg ta natta,for jeg skal tidlig opp imorra.... sukk... God natt!


                                                 

1 kommentar:

  1. Hei! Eg har også kava med hovudet i dag. Vondt! Fine bilder frå heimen din! Akvariet såg stort ut! Her har vi ein bolle med ein fisk i! :)

    Håper du får ein fin onsdag, utan
    verk i hovudet!

    Klem Elin :)

    SvarSlett