Sider

tirsdag 23. februar 2010

Sånn går no dagan...

Alfred vokser for hver dag,han er skikkelig tøff nå.Det er litt synd for han hoppper å spretter å tror han er mye større enn det han egentlig er.Han har nå funnet ut at han kommer seg opp trappa vår.Ikke ned igjen,men hele veien opp kommer han.Vi stod å måpte å så opp på han som stod helt øverst.Han var tydelig stolt  over seg selv.Men han er jo en valp å vi bærer han jo,men nå tar han trappa i en skikkelig Northug sprint.Han prøvde ta et trinn ned mens jeg satt attmed han men det greier han ikke like bra.Jeg er redd han skal skade seg.Det er DYRT gå til dyrlege...
 
Jeg har en sykdom,det er at jeg har samlemani på lysestaker. Jeg tror ikke jeg er alene om det. På jobben min kom jeg over denne 5 arma lysestaken til 70% avslag.Da MÅ man bare ha.Jeg er egentlig mest glad i telysestaker men denne var rålekker. Å veldig fin ha på et spisebord.Så kan man skifte farge på lysene,snart blir det gult eller kanskje grønne,er ikke så veldig glad i gult jeg. Ellers er no dagene fylt med lek å morro med Alfred,vi syns det er bikkjekaldt da.Nå er det bare småturer ut for å tisse. Alfred er veldig nysgjerrig å glad i folk å vil hilse på alle. Det nytter liksom ikke si til han som man kan si til barn at ikke alle er like snille og at vi ikke kan hilse på alle vi møter ute.

 Her er han,ser skikkelig uskyldig ut men han er er skikkelig tøffas. Imorgen skal han å nappes til en dame som skal gjøre det for oss.Det blir en spennende dag,så sånn går no dagan her hos oss...

 



1 kommentar:

  1. :) Han Alfred trur eg held dokke i form? ;) Livlige små hundar har det med å skape liv og røre! Vakker lysestake du har funne! Men det er sant; lysestakar får ein aldri nok av! Brukast no heile året? Eg har ute i hagestova på sommarstid også.

    Takk for dine gode ord Karin! Eg setter pris på kvart einaste eitt!

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett