Sider

mandag 19. april 2010

Alfred har hatt besøk

Alfred har det bare bra,han vokser jevnt å trutt å har lært seg å gi labb.Litt vanskelig å ta bildet samtidig som lille gutten skal gi meg labben sin,men her holder han opp labben å får en godbit. Jeg har prøvd lære han det men det va ikke min fortjeneste at han lærte det.Alfred har nemlig hatt besøk av en hund som heter Wick.Han er i samme rase men er helt lys å han er vel rundt 2 år. Han kan nemlig å gi labb å Alfred kopierte det Wick gjorde så da gikk det bra.Alfred elsker andre hunder.Når han møter store hunder så legger han seg langflat.Han vil også leke med dem men som regel er ikke den andre hunden så veldig interessert i det. Da Wick var hos oss gikk det hard for seg å de herja vel å lenge helt til begge hundene ble utmatta. 
 Her hviler de ut etter masse herjing.Alfred lot ikke Wick være i fred å dilta etter han hele tida. 

Vi har et hvitt loddent teppe på stua som vi fjerna da Alfred kom hos,idag tok vi det fram å la det under bordet igjen. Alfred syns det var godt å ligge på.




 Det blir liksom en blogg om Alfred det her. Men sånn er det bare.Han er en koslig fyr å blogge om.Litt vanskelig å ta bildet av fortsatt men han liker visst at jeg knipser da,men han er jo så mørk så det gjør det litt ekstra vanskelig.Men jeg kan jo vise den fine gule Ildtoppen min som står på stuebordet. Den er riktig så fin.
 
Alfred syns også den var riktig så fin.Han veier forresten 5,4 kg nå å er blitt litt roligere enn tidligere.Han er lærenem å er veldig kosete om morgenen for da får han ligge mellom oss i senga. Da koser han seg skikkelig.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar