Sider

søndag 20. juni 2010

Jeg hadde egentlig planlagt en helaften med prinsessebryllup igår men vi dro istedet ut på motor- sykkeltur til Røros.Det plaskregna da vi for å det slutta ikke regne før vi kom til Røros,da skinte sola men fy så kaldt det var.Det var 5 grader på Røros..... På sykkel blir jo det som minusgrader. Det var en fin tur men altfor kaldt...

Så da ble det å pløye alle aviser på nett å alle kanaler da jeg kom hjem for å få med meg den nydelige bruden å kjolen hennes å alle andres kjoler.Jeg elsker litt sånn glamour å glitter.Å syns Victoria var helt fantastisk nydelig,det syns jeg Mette Marit var også den gangen hun gifta seg.

Viser litt bilder fra hjemmet mitt....
Nederst kommer bilder av våre 2 gullfisker som svømmer rundt i en fiskedam vi har ute. De blir der ute til frosten kommer. De har blitt ganske store i løpet av vintern.
Ikke så spennende bilder men sånn er det bare.Håper noen liker dem...



















Ikke lett ta bilde av disse heller....

1 kommentar:

  1. Hei ♥

    Takk for så fine ord fra dej!!! Koselig :))) Gullfiskene var da store og flotte...har du dem inn når frosten kommer also?? Vet om noen som overvintrer dem ute...syns synd i dem jeg hehe...;))

    Ååååå jeg likte lykten din!! Og den høye krukken var digg!!!! I dag skal vi reise på sykehus (not like) og så blir det kansje shopping etterpå...alt etter om formen er på topp etter visitten ;))Det håper jeg da!!! :)

    Ønsker dej en herlig ny uke , og hils Alfred fra mej ♥ Søøøøte guten hehe...

    Klem :)))

    SvarSlett