Sider

mandag 5. juli 2010

DØRER FRA....

Jeg har 4 bilder som jeg hadde i gangen i den forrige leiligheten jeg bodde i.Det er plakater med teksten DØRER I ... De er 50x70 så de er ganske store.Det er dører i Trondheim,Røros, Bergen og Oslo.I tillegg har jeg en som er enda større med dører i Ribe,Danmark. De er ganske kule å har bare stått i bua da vi ikke har funnet noen plass til de.Men her er de på gulvet,de er spraya å tørka støv av.
 De skal nå få komme opp i trappa ned mot kjellerstua. Der har vi hatt plakater hengende som er tatt ned. Sylvester Stallone og Green day måtte vike for dørene mine.Jeg tror det blir ganske fint,de er litt spesielle. Har ikke sett noen ha slike plakater hjemme.

 

2 kommentarer:

  1. Hei :))

    WOW!!!! Gud så stilig!!! Og du har jo så mange slike plakater , til stiligere er det jo!!! Sikker på det blir kjempeflott ♥

    Ha en fin dag videre :))

    Klem klem :))

    SvarSlett
  2. Så tøft! Jeg ser den med Trondheimsdørene hver gang jeg er hos tannlegen, døra til gamletannlegen er visst med på den plakaten :)

    SvarSlett