Sider

søndag 29. august 2010

Karin bråkebøtte

Må skrive over flere innlegg idag,noe er galt her... Så bloggen min nå å det siste innlegget mitt er borte.Ikke har jeg piltaster på høyre side lenger så når jeg kommer utenfor ruta så ser jeg ikke lenger hva jeg skriver.Har ingen piltaster for å gå opp å ned.Ikke får jeg lasta ned bilder heller. Rutene blir helt blanke.... Å jeg hoster... Hadde hoste for en tid tilbake,leeeenge,den ga seg etter noen laaange uker,men nå er det på`n igjen.Jeg har slim i halsen,får det verken opp eller ned. Men har også tørrhoste.Akkurat nå så hoster jeg ett eller 2 slitsomme host hvert 5.sekund. Jeg har halslinser som lindrer litt,men det er ikke rart det iser i tenna,når man må ha drops i munnen.Syns synd i Alfred,han har ligget mange kvelder å hørt meg hoste.Men hva skal man gjøre?! Råd tas imot med takk! Har brukt Cosylan å det funker men en skal jo ikke bruke det mot slim i halsen.Har også brukt tabletter fra apoteket mot slim i halsen man da holder jeg på kveles.Huff,det er slitsomt det her.Hoster med hele kroppen... Kjennes ut som jeg har noe ekkelt i halsen..noe som sitter fast.Nå har pilene til høyre kommet tilbake å jeg kan bla ned å opp.Tror det lever sitt eget liv her inne.Skal prøve sette inn bilder nå.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar