Sider

søndag 29. august 2010

Alfred Bråkebøtte

 Alfred har vært ei bråkebøtte ikveld.Pappan har hatt kveldsvakt i det siste å nå er
han på guttetur så jeg er alene med voffsen.Han er snill å grei på dagtid men når 
det blir kveld så våkner ungdommen i han å han bjeffer å styrer å det er umulig 
for meg å få gjort  noe for han hopper på meg å napper i klærne mine.Da går jeg 
enten unna men han starter igjen når jeg setter meg ned.Så bærer jeg han opp 
å legger han i buret,vanligvis så er han stille i buret men ikveld så bjeffa han som
en gal å da måtte jeg ta han ut derifra.Så lekte vi litt for å få han sliten men når 
vi slutter så hopper han på meg å styrer på.Plutselig så bjeffer han som en gal å vi
måtte til slutt gå ned i kjellern.Til slutt så gikk vi å la oss å han pleier å få ligge i 
senga mi når jeg er alene hjemme men hører han en lyd,å det gjorde han så er det
på`n igjen med bjeffing.Han rømmer ned på stua å jeg etter.Ikke morro når klokka
er midnatt å man har naboer.Jeg får i han å legger han i buret.Har hatt noen 
runder opp å ned trappa idag ja.Han ble stille da men da begynte jeg å hoste. Jeg 
hoster å hoster å blir gal av meg selv.Har stått opp nå for jeg får ikke sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar