Sider

lørdag 23. oktober 2010

Fiskene våre


Vi har en fiskedam ute på baksida av huset vårt.Med 2 oransje gullfisker.Plutselig kom det snø å på torsdag lå det is over fiskedammen.Ooooppps... Jeg hakka hull i isen for de kan ellers dø av oksygenmangel.Og nå skulle de stakkars fiskene få komme inn.

Her er de to stakkarne som går for lut å kaldt vann,bokstavelig talt,hos oss.Men nå er de i hus.
Se den snøen da.What??? Regner med han som styrer med været sitter der oppe å fryder seg over at vi er skikkelig tatt på senga.Jeg liker snø altså,på vintern....sånn rett før å etter jul. Ikke i oktober,da vil jeg ha høst.

Vi har fisker inne også.Min samboer har interesse for akvarie. Her kommer noen bilder av det.



Til slutt noen kjempefine høstbilder.Jeg er nemlig ikke ferdig med høsten enda.

Må bare vise dette bildet som holdt på havne på Finn.Min samboer skulle selge 2 høyttalere og da han skulle ta bildet av de så snek Alfred seg med på bildet... Han holdt på ble solgt han også.Neida..han er nå god da,veeeldig nysgjerrig på alt men en superhund. Han sov i fanget mitt ikveld mens jeg så på Skal vi danse.Han kommer frivillig å blir så lenge han vil.Det var veldig koslig.

1 kommentar:

  1. Du burde ta patent på den seng i friluft ideèn din, da hadde du raskt blitt rik tror jeg ;)

    Fiskedam i hagen gitt, så flott da. Ingen katter eller fugler som prøver å ta dem da? Akvarie er flott, og jeg har prøvd meg flere ganger, men det blir bare ett ork for meg. Lat av natur vettu, da blir det fort slik...

    Godt Alfred ikke ble solgt, hadde vel blitt en trist jul da kan jeg tenke meg ;)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett