Sider

søndag 14. november 2010

Hei å hå

Hei alle sammen... Vi,dvs Alfred og jeg har det bare fint.Han er 11 måneder idag.Og om en mnd,ti dager før julaften så er han faktisk ett år. Det er med dyr som med unger,tida går veldig fort.

Her er han,like skjønnn som vanlig....

Her er han i godstolen med favorittleken sin,en myk ball fra Ikea.Han elsker å løpe etter den.Han er urolig for tida, tydeligvis noen som har løpetid rundt her igjen for han er stressa ute og inne å uler å klynker å gjør hva som helst for å komme seg til et vindu.Han bjeffer mot døra å vil ut hele tida.

Idag har jeg satt meg i kjellerstua for å sysle litt.Jeg har 3 pakker med Tilda engler,nisser og et nissepar.Jeg har vel hatt de liggende noen år....Fy skam! Jeg har gjort litt småtteri med de alle 3 men så stopper det opp.Men jeg har lyst prøve få til de alle 3.Jeg blir inspirert av alle de flinke bloggedamene rundt omkring,de syr gardiner,strikker sokker,lager hjemmelagede julegaver og syr engler å nisser samtidig som de har en kake i ovnen å mater barn....Jeg fant frem pakkene og de er jo så fine. Jeg tror disse har ligget så lenge at de umulig kan vekkes til live.Triste greier... Jeg husker at jeg holdt på med en pakke i sommer å da ga jeg opp når jeg fant ut at jeg ikke hadde alt som jeg måtte bruke for å få det til.Da ble jeg litt sur,også mener jeg at det står på en av de at en må bruke symaskin.Det har jo ikke jeg...Men har veldig lyst få de til.Og om jeg gjør det skal jeg beholde alle selv,for jeg regner med at jeg blir både sint å sur å bruker laaaang tid på de.Så de skal få bo her hos oss å henge en eller annen plass.
Nydelig vintervær i Trondheim for tida.Ønsker alle en god førjulstid.

4 kommentarer:

  1. Hei Karin♥

    Tusen takk for koselige kommentarer!! Hyggelig ♥ Så mange flotte innlegg du har hatt i det siste , og nydelige bilder av den super søte voffen din!!!! Han er så skjønn , og han er heldig som har dej ♥ Du er en go jente!!! pass godt på dere selv , og jeg ønsker dej en fin ny uke ♥

    Tusen klemmer ♥

    SvarSlett
  2. Så artig du liker englene mine da. jeg kan legge deg i listen på bestilling,men det blir ikke før på nyåret da jeg brakk armen i går. Ja kjedelig, men men.
    Ha en fin uke
    Herlig hund du har!!!!

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Hei gode Karin! Alfred er og blir ein skjønning! :) Eg veit ikkje heilt kva ein slik pakke er, men eg er sikker på at du får til eitt eller anna viss du går inn for det! Lykke til! Eg har vore sjuk med influensa og hoste i to veker. OG har fått slik tullhoste som du hadde... Fekk meg astmainnhalator sist veke, og den har hatt effekt i dei verste hostekulene. Er heilt gåen i magen og brystkassa. Men dette har du nok friskt i minne? Håper du er bra no!

    Ynskjer deg ei kreativ og flott veke!

    Stor klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Så artig bilde av Alfred (og kompisen Wick?) i headeren din :) Det ser ikke ut som disse kosedyra vårres bryr seg noe om at det er kaldt og snø - ute er best alltid! Har akkurat tråkla gjennom mørket i halvannen time nå, så kanskje det blir rolig resten av kvelden i alle fall.

    God helg fra oss!

    SvarSlett