Sider

tirsdag 14. desember 2010

ALFRED 1 ÅR IDAG

HURRA FOR DEG SOM FYLLER 1 ÅR JA DEG VIL VI GRATULERE.....

Alfred og jeg stod opp halv 10 imorrest,da lå han i fotenden min å var faktisk ganske trøtt enda.Vi gikk en tur ut å da vi kom inn sang jeg bursdagssangen til han.Han kikka litt rart på meg,så om det var sangstemmen eller sangen som gjorde det er uvisst.
Han fikk fiskeKAKE med ris og ett lys på.
Her sitter å han å venter på godsakene.Det ble blanda sammen å gikk ned på høykant.Etter på ble det pakke.

Inni pakken var det tennisballer med lyd og godbiter,men det beste Alfred vet er nok å få en lang tur i skogen.

Se synet som møtte oss i skogen i dag,mitt kamera kan ikke vise hvor flott det er.Vintervakkert...

Her er ettåringen med snø i barten.Han er nok en ordentlig vinterhund.Han elsker snø.Vi hadde med godbiter også.

Det er ikke lett ta bilde av en hund...Så det er mest med bakenden fram jeg får tatt bilde av.Alfred er en skikkelig go`ing.Han er snill,tålmodig å liker alle.Han elsker å leke å kunne tenkt seg bo ute tror jeg.For oss er han verdens beste hund.Og når turen var over å etter litt masing om kake hos meg så lå han litt i soffan


litt sånn opp ned,det er godt syns Alfred.Og så flyttet han seg over til stolen i gangen.Der er det visst også godt å sove litt...


Vi hilser til Lukas som også er 1 år idag.Må bare mimre litt også...Noen av mine favorittbilder av han da han var liten...

Alfred og meg nusser...

Se så liten å uskyldig å skjønn....sukk...

Her er han visst nynappa å fin,ut på tur og aldri aldri sur...

ØNSKE DEG AV HJERTET ALLE GODE TING Å SI MEG SÅ HVA VIL DU MERE... GRATULERE!!!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så massemasse til Alfred med ettårsdagen! Det så ut som en skikkelig feiring :) Lukas har også fått bursdagssang, lys og laksefilet, i pakken var det en ball og hjertehundekjeks (som han var bare sånn passe interessert i). Men det beste var nok en time i skog og djupsnø ja. De liker seg ute, disse gutta våre :) Håper dere koser dere fortsatt! Klem fra Lukas og Grete

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til verdas skjønnaste Alfred! Huskar godt når du fekk han! :)

    Takk for helsing inne hos meg,
    trur at forma er stigande?

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Hei gode Karin! Tusen takk for så varmande ord. Eg har vore skikkeleg i kjellaren siste dagane. Skrapa botnen. Har ikkje fått i meg mat, og er heilt tom innvendig. Eg var nok ganske sliten når eg fekk denne sjuka, og då seier legen at ein kan få ein slik reaksjon etterpå. Men det passar ikkje særleg godt? No har eg avlyst alle planar, så får jula kome same kva som manglar. Er mest lei meg for at eg ikkje har fått handla frå meg julegåvene til ungane, men i morgen skal far i huset trå til ;) Takk for at du tok deg tid til å leggje att nokre ord akkurat i kveld. Det er VELDIG godt med medmenneskeleg omtanke, når ein ikkje har det så godt.

    Så får vi kike på månen :)

    God jul til deg og gutane dine,
    reknar med at Alfred er klar for jul?

    Klem E♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til skjønne voffen! :)

    Takk for god bedring- hilsen! Ja, vi er nok ikke alene om å harke oss frem mot jul, men fortærende er det likevel! Glad vi ikke skal feire jul her i huset, for da får det bare være at forberedelsene går litt på halv åtte!

    Nydelig vinterlandskap hos deg!

    Klem

    SvarSlett