Sider

søndag 19. desember 2010

Nissestreker å nissegleder...

Jeg er enig med så mange i at jula kommer fort i år.. Plutselig er det bare 5 dager igjen.Alfred og jeg har gått oss tur ute idag,og mens han snuser rundt titter jeg inn i vinduene hos folk. Det er så utrolig koslig.Det er røde gardiner,adventsstaker- og stjerner og tente lys som blafrer.Det er tente lykter utenfor hus å folk pynter med nisser å granbar.Har også sett et pynta juletre idag...Det var flott!!

Har gått litt rundt i huset mitt å knipsa litt bilder av min jul.Jeg var spent på om mine nisser ville få stå ifred for en liten hund. Det har sånn delvis gått bra.Men av og til finner Alfred på noen nissestreker å jeg kan finne en uskyldig liten rødnissejente på gulvet med en hund som river å sliter i henne. En annen nisse får også gjennomgå.Ja,ja..ingen skade skjedd.

Litt sånn dårlige bilder men jeg prøver så godt jeg kan,jeg er absolutt ingen fotograf.

Den fine lykta mi som jeg er så glad i,å en hasselkvist med litt julepynt å røde hjerter.

Hylla mi på kjøkkenet,den nissen der har jeg laga sjøl.Slå den du!! Det er ikke ofte jeg kan vise noe jeg har laga sjæl gitt.

Dette brettet ble jeg fornøyd med,det står på spisebordet med litt julepynt.De små englene vises ikke så godt men de er utrolig søte.


Her er nissene mine,de er snille,koslige nisser,ikke alle som er det.Men mine er valgt ut med omhu,de skal se snille og koslige ut.


Her er bildet tatt fra stua mot kjøkken.

Dette bilde ble tatt igår kveld,litt mørkt og kornete men.. pyttsann..Wick heter han som står her,han besøkte oss i helga. Alfred ble kjempeskuffa da han dro ifra oss iformiddag. Alfred lå i flere timer i stolen i gangen,mulig han venta på kompisen sin,som aldri kom tilbake...Huffameg..
Håper alle kan gjøre noen nissegleder i tida fram mot jul.Det er viktig!

2 kommentarer:

  1. Hei! Måtte innom igjen, for det kom eit innlegg! Synes du er flink eg Karin! Den lykta var berre lekker! Du såg vel kommentaren eg skreiv før i kveld?

    God klem E :)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig pyntet hos deg! Nydelig julestemning - jeg bare nyter :)

    Ha en kos førjul og riktig riktig GOD JUL!

    Klem fra Tove

    SvarSlett