Sider

fredag 24. juni 2011

Hei

Her kommer et lite livstegn fra meg. Vet dere hva,jeg hoster enda jeg.Jeg har hosta myye idag...Er supersliten både fysisk og psykisk. Har mye slim i halsen og den er fryktelig irrritert.Jeg blir nesten kvalm av tanken på at jeg sitter sånn dag ut og dag inn.
Kjenner noen ganger at jeg har lyst gråte fordi det aldri går over og fordi det begynner bli flaut også.Jeg har tatt en pusteprøve hos legen nå nettopp.Men må bestille time hos han for at han skal bedømme resultatene for om jeg kan få prøve astma- medisin.Jeg vet at resultatene ble bedre da jeg fikk ventoline. Man blir deprimert av ting som ikke går over og man blir sliten og orker lite.Ihvertfall når man hoste hvert 10.sekund og man føler man har kvelningsfornemmelse i våken tilstand.

Kjenner jeg er småkvalm her jeg sitter nå for hele helga mi blir et ork å komme gjennom.Og jeg som skal på mc-tur til Frøya imorra. Det kjennes ut som jeg har en eplebit sittende fast i halsen konstant.Jeg vet da søren hva dette er for noe. Jeg har ny time hos legen min og regner med han blir overrasket over at jeg for 4.gang kommer å klager over hosten min som er så inn i granskauen kronisk.Jeg strever for å svelge også.... Hva pokker er dette for noe??!!


Dette ble klaging...jeg vet det.Ikke meningen å være negativ men jeg sliter nå.Alle har jo sitt,men jeg har veldig lyst å vite hva som plager halsen min.Og få noe som kan lindre.Det hadde vært deilig.

3 kommentarer:

  1. Nei nå, kjære Karin, nå er det på tide å få denne doktoren din på rett spor! Du kan da ikke gå med hoste et helt år uten at det finnes noen løsning... Uffameg! Det er lov å klage da, ja.

    Lyst å ta en rolig (ikke stresse så du hoster)-tur med voffsene en dag kanskje?

    Klem,
    -Grete

    SvarSlett
  2. hei Karin,
    håper du har fått resultater ang halsen din nå,
    jeg og Silje har astma, å det kan likne noe sånt,
    jeg fikk astma i voksen alder etter en bronkitt som satt så lenge og dypt,'hjelper godt med medisiner da,
    nydelige bilder ,
    å tusen takk for hilsen hos meg, det varmer,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det! Jeg skal forsøke å få laget giveaway innlegg om ikke så veldig lenge. :)

    Høres ikke noe kjekt ut dette! Jeg er periodisk plaget med astma, og det høres ikke feil ut at det kan være det nei. Og da tar det litt tid med medisiner før det går helt over når det har "satt seg". Håper du finner en løsning!

    Stor klem

    SvarSlett