Sider

lørdag 23. juli 2011

UVIRKELIG OG TRIST

For en trist dag for Norge..... Noe så uvirkelig,dramatisk og fryktelig skremmende. Bildene vi så igår fra Oslo var hjerteskjærende og noe som man ikke tror skal skje i lille Norge. Også skjer det ting på Utøya.Uskyldige ungdommer på sommerleir... Når jeg våknet så sa de på nyhetene at minst 84 personer er omkommet.Man blir målløs og trist og alvorlig. Tenker på de som bor i Oslo,tenker på alle de pårørende som har mistet noen i denne fryktelige tragedien. Idag står landet stille.............

3 kommentarer:

  1. Det er så ufattelig trist og jeg kjenner nå at jeg må lese litt blogger for å flykte fra virkeligheten for en stakket stund.....

    SvarSlett
  2. Kjære Karin, det er aldeles til å gå fra vettet av, dette forferdelige. Jeg gripes hele tiden, gråter og går tur, prøver å være normal og er glad for at jeg kan være sammen med familien min. Vi fikk ikke delta i noe fakkeltog, men vi tente fakkel på verandaen på hytta - vakkert mot sjøen og en mørk, dyster himmel. Vi har ikke hatt regn i dag sånn som i Trondheim, men jeg tror sola holdt seg borte for å sørge litt sammen med oss...

    Ta vare på deg selv og dine, vi klarer alt!

    Klem fra Grete & snutekos fra Lukas

    SvarSlett
  3. Det er helt uvirkelig og veldig vondt...

    Men idag syns jeg det er veldig rørende å se hvor samlet Norge står i sorgen ♥


    Klem Lise

    SvarSlett