Sider

mandag 24. oktober 2011

Sukk...sommer...


Savner sommern jeg.. Så her kommer en strøm av årets sommerbilder fra meg.
I sommer besøkte vi Lukas,Alfreds flotte bror. Vi gikk en tur sammen de i varmen.Begge hundene puster og peser.

Da er det godt å finne drikke i en bekk. To tørste karer.

Her ligger Alfred på putekassen,en fast plass på sommeren,da kan han stå på den og titte ut å få med seg når ungene sykler forbi og favorittnabon rusler rundt.


Den fine engelen min som står ute ved fiskedammen. Den holdt ikke sine beskyttende vinger over fiskene,for de ble nemlig tatt en etter en av måkene i sommer.

Nam,nam...grillmat er noe av det beste vi vet på sommern.

Fine engelen min...
Når man ser tilbake på sommeren 2011 så kommer man ikke utenom det tragiske som skjedde 22.juli.. Det ryster meg enda og jeg kan enda felle tårer når jeg ser bilder av de unge menneskene som opplevde terroren og ble drept.

Vi var flere turer til Trondheim torg å tittet på blomsterhavet. Det gjorde et voldsomt inntrykk.
Gjør ikke dette inntrykk så vet ikke jeg...

Nidarosdomen,i Trondheim. En av verdens fineste byer ;-)

1 kommentar:

  1. Verdens fineste by å bo i. Verdens fineste hunder også. Og verdens fineste årstid, sommeren. Mye fint her ja, Karin. Vi har jo et fantastisk fint høstvær også da, men det er liksom ikke helt det samme som sommer.

    Men i dag er vi bare strålende glade, det skal bli kjekt å få unna operasjon og starte på ny frisk snart. Jeg tror Lukas gleder seg til å få igjen mamman sin på orntli' også.

    Krysser fingre for lille Emil - dere vet ikke noen nytt ennå, sikkert?

    Klem fra Lukas & Grete

    SvarSlett