Sider

torsdag 3. september 2009

Fiskedammen anno 2009

Viste fiskedammen igår,men det er plantet stauder der som ikke var på noen av bildene jeg viste.Det er en kjempefin staude som ikke blir så høy,den sprer seg fort å vokser litt ned i dammen,det er kjempefint. Her er bilde av fiskedammen som den ser ut per idag.

Det er en båt på vannet også,med 2 frosker som kanskje ikke er helt 100% siden de har veltede vinflasker i båten å ikke greier helt å holde båten på rett kjøl. 

Det er morro å få noe fint utav noe som kan se litt kjedlig ut å som er likt det alle andre har. Vi har iallefall prøvd å få det til å bli litt fint på en kjedlig platting.

2 kommentarer:

  1. Hei

    Tusen takk for koselige meldinger på bloggen min, setter STOR pris på det :o)

    Syns bloggen din er fin jeg, så koselig med en fiskedam på terrassen, og elsker de 2 froskene som sitter i båten. Nydelig.

    Ikke lett å få det til:
    Men slik er det vel i begynnelsen, en må prøve å prøve… jeg har sittet i timevis!!!
    … og jeg skal love deg at det er mange ting jeg ikke får til ennå, blant annet å legge meg til som ”følger” til sider som jeg har lyst til å følge – har ikke skjønt denne biten ennå :o)
    Jeg tror ”tingen” er å ta ”detaljbilder”, men jeg er ikke så god på dette ennå. Har tatt utallige bilder, men de blir lissom ikke så spennende som de andre her ute, har prøvd….. men tror jeg må være mer kreativ :o)

    Ang å legge inn klokke så kan du klikke på denne linken under,
    http://www.clocklink.com/

    klikk på Gallery, her kan du velge klokke, klikk så på View HTML tag, her kan du velge hvilken klokke, farge eller størrelse og husk å stille den på europeisk tid! Hvis du ikke får det til, slett det du gjorde og prøve igjen…
    Klikk så på html koden og lim den inn på siden din – under Legg til gadget – og klikk på HTML/JavaScript
    Hvis du lurer på noe så bare send en kommentar, så skal jeg se om jeg kan hjelpe. Jeg reiser på lørdag og blir borte i 3 uker, men skal ha med pc. Vet ennå ikke om jeg får blogget noe særlig, men kan kanskje prøve å svare på kommentarer. Ha en riktig fin uke
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så utrolig smart denne dammen er. Jeg hadde digget å hatt en slik en på vår terrasse. Ha en herlig fredag. Masse klemmer fra Elin:)

    SvarSlett