Sider

lørdag 5. september 2009

Deilige lørdag

Om fredag er en deilig dag så er ikke lørdag så værst heller. Spesielt om man har fri å sola skinner bittelitte grann... 

Jeg er veldig glad i hjerter. Dette er med mose å pyntet med en sølvtråd å en brun sommerfugl. Alt er kjøpt hos Plantasjen. 


Dette er også et mosehjerte som en hvit sommerfugl har satt seg på... for godt. 


Dette bildet tok jeg en kveld hvor himmelen var rosa,det kom masse torden å lyn senere på kvelden. Men for en himmel da... Helt utrolig nydelig.


Nå skinner sola her i Trondheim,det er bra,det har regnet noe helt sinnsykt i hele går. God helg til alle å meg selv.

 

1 kommentar:

  1. Hei du.
    Takk for hyggelig besøk hos meg. :)
    Så fine bilder du har tatt.
    Jeg har mulighet til å ta imot bestilling på grå pulsvanter, men har litt ventetid nå. Har tatt helt av dette, hehe. Det er jo et luksusproblem. Kjempemoro!
    Hvis du vil kan jeg sette deg på venteliste. Da kan du event. sende meg en e-post med navn og adr. så kontakter jeg deg når de er klare :)

    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett