Sider

torsdag 15. april 2010



Her går dagene unna skal jeg si deg... vips så er det snart helg igjen,å jeg har fri til mandag. JIPPI!!! Stemor har gjort inntog på jobben min nå,de er så utrolig søte,å det er fantastisk tenke på at de tåler ned mot 4 minusgrader.Her en dag da sola skinte å Alfred var snill å grei så planta vi stemor i potter å kasser,Alfred syns det var spennende å måtte smake litt også. 
Alfred poserer ganske så fint ved siden av plantene. ( Med til historien hører også at han spiste på plantene å rota med jorda før han hoppa over til naboen å måtte lokkes tilbake igjen...) HURRA FOR STEMOR!!!!!



3 kommentarer:

  1. Alfred kunne ha lurt meg! Han ser no så snill og grei ut på bildet! :) Vakkert med stemor!

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå meg! :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av både hund og blomster :)
    Jeg har en pokal award til deg inne hos meg, hvis du vil ha :) Ønsker deg en fortsatt flott kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Å, nå fikk jeg lyst på blomster ute jeg også! Men det snødde jo i dag, blir liksom litt satt tilbake med våryrheten da :) Alfred er vel en skikkelig liten røver, akkurat som Lukas. Heldigvis har ikke han stukket av ennå, men den dagen kommer vel... Ha en fin helg!

    SvarSlett