Sider

onsdag 15. september 2010

IDAG MØTTE VI ENDELIG LUKAS

Idag møtte vi endelig Lukas,som er bror til Alfred.Vi gikk tur sammen i regnvær.Men sånn er det når man har hund,man må ut i all slags vær.Men det var ikke med måte hvor det regna,fikk ikke tatt noen bilder,jeg tok 2 men de var dårlige og det var så ekkelt med regnet.Men jeg tror nok at hundene koste seg,å vi lurer jo på om de merker at de er brødre...


Jeg tenker flytte ut nå,med Alfred,han kunne sikkert tenke seg bo ute,han elsker være ute.Å jeg hoster mye mindre når jeg er ute. Når jeg kom inn igjen så var det på`n igjen med hoste.Velkommen tilbake....


Har ingen bilder å vise fra dagens hendelse,men dette bildet er tatt for noen dager siden.Alfred ligger i soffan å koser seg.Akkurat som han ligger nå.Det ser så deilig ut når han gjør sånn,krøller seg sammen som en ball.Godgutten!


Må jeg virkelig bosette meg ute? Jeg hosta knapt da vi var ute i regnet å gikk.Nå sitter jeg her foran ovnen,har skifta til varme koseklær å har slurpa i meg slimløsende hostesaft og bergensk brystbalsam..Huffameg! Kanskje jeg kan bo under ei bro...da hoster jeg nesten ingenting...

2 kommentarer:

  1. Det var kjempefint å møte dere, regn får bare være regn! Håper det ikke skremte dere fra å treffes igjen snart :)

    Skjønner så godt hva du mener med den hosten når du kommer inn i varmen - sikkert når du kommer i varmen i senga om natta også? Du må ta en tur og snakke med legen, Karin. Det har vart lenge, jo! Tror ikke det er så attraktivt å bi ute i den årstiden som kommer...

    Klem fra Lukas og Grete

    SvarSlett
  2. Så morro med søsken-treff :)

    Stakkars deg da, denne hosten har vedvart lenge nå..

    Du får unne deg lange gode og hostefrie turer, men det spørs om tilværelsen under brua hadde blitt triste greier for en interiørfrelst dame :)

    God bedring!

    Klem fra Tove

    SvarSlett