Sider

mandag 28. februar 2011

HEI!!!!

Har tittet rundt omkring hos andre bloggere å de viser flotte vårbilder ute å inne.Jeg har tatt noen fine inne idag. Alfred og jeg har heiet på Petter Northug og de andre norske gutta.Alfred syns innspurten var så spennende at det var rett ut å tisse da det var ferdig.
Sannheten er vel heller at han gir blanke i VM og aner ikke hvem Petter er,han blir litt redd når vi her heier å roper når det er spennende på tv og han lurer vel på om vi er blitt gale.


Jeg elsker også sola å liker å ta bilde av den,kan aldri huske at jeg noensinne har gleda meg sånn til vår og det var en nytelse å bruke solbriller her en dag.Jippi!!

Alfred har det bare flott.Han oppsøker snøen når vi er ute,han elsker å jumpe rundt i snømassene.Han blir vel skuffa den dagen det ikke er noe å jumpe rundt i.Jeg prøver hver dag å forberede han psykisk på at nå er våren like rundt hjørnet å snøen skal smelte.Så nyt snøen mens du kan Alfred.
Er han ikke fin?? Jeg syns jeg har verdens fineste,rareste, søteste,koseste hund.Nå ligger han i hundesenga si å drømmer om den snille mamman sin.Han er en skikkelig mammadalt å alt jeg gjør skal han være med på.Nå har han fått et navneskilt på senga si også.Skal vise det imorgen.God natt alle sammen!

8 kommentarer:

  1. god morgen.
    koselige vår bilder fra deg,
    så deilig med den sola en ser der, herlig.
    ønsker deg og dine en nydelig dag,
    her er vinterferie.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Alfred er bare så nydelig!

    SvarSlett
  3. Hei
    Så koselig at du la igjen spor etter deg på bloggen min.sånn at jeg fant bloggen din.
    Kjempesøt hund du har. Jeg liker sengen hans veldig godt. Har kunnet tenkt meg den til hunden våres. Må vel ta en tur til malvik. Har hørt mye om det nye sentret og ser at du har funnet masse fint der. Ilse Jacobsen støvler har jeg også, kjempegod og gå i og fine:)
    Nydelige bilder med sola som skinner inne hos deg. Jeg brukte solbriller, for første gang i år i dag, når jeg gikk tur. Herlig tid vi går inn i nå.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg!

    Skapet fra Ikea er fra Markør-serien.
    Lykke til med malekosten;)

    SvarSlett
  5. Hahaha, tror du virkelig hunden gir blanke i VM altså? :) Jeg tror kanskje du har rett...

    Kjempekoselige bilder både av solskinn og Alfred. Jeg kjenner at jeg er litt misunnelig på den hundesenga, spørs om jeg bare skal kline til ja.

    Tenk at vi skal flytte, jeg er litt sånn omtåket bare av tanken, jeg kommer til å virre som ei vegglus når vi virkelig må begynne å pakke og sånn...

    SvarSlett
  6. Næmmen så søt Alfred!

    Skjønner jo at han gir beng i Petter. :)

    Innom for å si hei jeg. Og takk for koselig kommentar inne hos meg.

    Ha en flott torsdag!!! Klem fra Anine

    SvarSlett
  7. Hei:) Så deilige bilder med sola som strømmer inn, og for en fin liten hund:) Må bare takke deg så veldig mye for alle gode ord du skriver hos meg, det setter jeg stor pris på! Du spurte om når jeg har termin, nå er det ca fem uker til! Spennende:) Håper du får en kjempefin helg! klem fra Silje.

    SvarSlett
  8. En nydelig cairn gutt :-)

    Sies om cairn at de er verdens beste venn, det stemmer...
    sies også : jeg vet hva du mener men gidder ikke...

    Lekene hele livet disse som tøffe hundene!

    SvarSlett