Sider

onsdag 16. februar 2011

SLITEN


Her kommer et lite innlegg fra en sliten blogger.Jeg er fryktelig sliten for tida.Orker lite...og har ikke energi til å blogge engang.Jeg hoster enda... host host... Har tatt røngten av mine lunger men ikke noe å finne der,takk Gud! Jeg er fryktelig slimete i halsen,skal ta opp det ved neste legetime.Har hatt noen dager hvor jeg var litt bedre men nå er det for pokker på`n igjen.Apropos astma-medisin,mener jeg ble testa for det for noen år tilbake og min lege mente jeg ikke hadde det.

Men det er bedre at jeg hoster enn at denne lille karen gjør det.


Klokka er snart 9 på kvelden og jeg har bare lyst legge meg, skal tidlig opp imorgen.Jeg slutta 12 fra jobb idag og tenkte gjøre endel husarbeid men det ble ikke så mye,det ble film, potetgull og kos med Alfred istedet.


Her er Alfreds og mitt sitt kjærlighetsmøte for over et år siden. Han er stor gutt nå men jeg får fortsatt nuss og han vil gjerne sitte litt på fanget.

Jeg skal skjerpe meg med blogginga.Jeg skal også bli sunnere, jeg drikker nesten ikke vann lenger og frukt vet ikke kroppen hva er for no.Full skjerpings framover.An apple a day keeps the doctor away,det er vel noe i det sikkert.

3 kommentarer:

  1. Nei og nei kjære Karin, fortsatt ikke bedre du da, stakkars...! Husk at du trenger ikke å ha astma for at astmamedisinen skal virke - den har visst en god effekt mot sånn "håpløs" hoste likevel.

    Jeg har litt trua på våren jeg, da blir sikkert alt så meget bedre. Håper du får litt tid til å ta deg inn, at jobben ikke sliter deg ut i tillegg. Og så er det jo utrolig kos med en liten, lodden venn da :)

    Klem og fortsatt god uke!

    SvarSlett
  2. Hei! Har du prøvd sånn innhalator som eg tipsa deg om? Eg har ikkje astma, men vart kvitt hosten på to døgn... Ikkje farleg å prøve i alle fall. Hadde den i bakhand når eg fekk hosteanfall vidare, men så gav det seg til slutt. Forstår godt at du er sliten. Dette må ta på.

    Eg er litt bedre, men må vere veldig forsiktig med ryggen. Går med krykker når eg er ute. Men eg trener kvar dag. Einaste måten å bli bra på trur eg?

    Ynskjer deg god bedring,
    håper energien stig!

    Klem E

    SvarSlett
  3. Cairn verdens beste venn,min vakre Bella på snart 5 er best av alle,cairn er nydelige hunder!!

    SvarSlett