Sider

lørdag 2. april 2011

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!

Nå tror jeg pinadø at våren har kommet til Trondheim. Det var strålende sol og den varma godt idag,og i ettermiddag har det regna.
Vakre tulipaner i vinduet.... sukk... det er vår nå.
Her titter Alfred ut av vinduet for noen dager siden.Lengter etter å ute i bakse i snøen.
Han hopper opp på skrivepulten min og titter ut av vinduet.
Skal forresten male dette rommet,syns det var en kul og spennende farge en gang i tiden,men nå skal det bli hvitt.

Misunner mange som har en utsikt over fjord å fjell å vakre landskap fra sine vindu,her er min utsikt fra vårt stuevindu. Men man blir vant til dette også.

Her er vår "hage" på baksida av huset.Sånn ser det ikke ut nå da,endel av snøen er borte.Men sånn ser det ut på sommern.

Gleder meg til å kjøpe planter igjen,til å dekorere den lille plassen jeg har.Og ikke minst til å ta fram scootern min som du ser til venstre på bilde.

Her er jeg og scootern min.Kjekt for den som ikke har førerkort og som ikke tenker skaffe seg det heller.

Dette bildet tok jeg idag da vi skulle ut på tur.Alfred blir ganske liten ved siden av meg,men han er en tøffing selv om han er ganske liten i størrelse.Han har nettopp nappa seg og er nesten blitt som en ny hund.Han er slank og fin og har en fin pels med fine farger.

Her har han besøk av kompisen sin Wick.

Koslig med besøk syns Alfred.En lys og en mørk...Sååå fine!

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og nyyydelige vovver ♥ klemmer

    SvarSlett
  2. åå så deilig med våren rundt hjørnet,
    så koselig på din veranda,
    tenk snart kan du nyte deilige stunder der,
    skjønn hund, klart han må få med seg hva som skjer ute,
    ønsker dere en fin søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Skjønneste Alfred og deilig vårfølelse (inne :)

    Men det går rette veien - og i ettermiddag kom sola hos oss.. Deilig>!

    Nyt søndagskvelden..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Du må så gjerne få komme hit og plante også! ;) Jeg er ikke flink med slikt, men skal utfordre meg selv skikkelig nå fremover. Skal ikke ha så mange forskjellige planter, men jeg synes jeg har vært tøff i valget... for å være meg. :) De jeg viser på bloggen i dag, og så vil jeg ha lavendel... og kanskje et kirsebærtre? :)

    Har ikke så mye utsikt å skryte av jeg heller. Ser bort på det andre boligfeltet. Men om jeg ser over de husene ser jeg fjell. Hehe

    Klem

    SvarSlett