Sider

lørdag 4. februar 2012

God helg


Her er litt bilder fra heimen...
Den koslige Ektorp soffan vår som har fått en fornyelse.

Her i huset elsker vi London,og har 11 bilder derifra rundt omkring i huset.Vi har ikke ett eneste fra vår egen by...hmm..

Elsker de lyse møblene vi har fått,ut med brunt og inn med lyst sier jeg bare..

Denne fine gutten har jeg hatt i mange år,og er veldig redd for han.

Elsker tulipaner.....


Ønsker alle en riktig god helg,Alfred hilser til alle  han kjenner.

1 kommentar:

  1. Så koselig hos deg, atte! Enig i at lyst er fint, selv om jeg har landet på mye sort også jeg da. Litt sort-hvitt :)

    De "svevende" hyllene fra ikea er så fine, har en sånn på stua og oppå der sitter vinhøna mi og vagler.

    Fin den bokstaven din, jeg har lett og lett etter bokstaver jeg vil ha men enten har de bare LOVE eller @ eller ikke de jeg vil ha, eller så er de for store eller for små eller for dyre... Nå har pappa laget til meg, skal få fotografert dem og vise deg om ikke så lenge. Fine, sjø! :)

    God helg Karin, håper formen er god-bedre-best, vi snakkes snart!

    Klem!

    SvarSlett